Jet Line zaczyna sprzedaż w oparciu o widownię nt. widowni nośników cyfrowych

Firma reklamy zewnętrznej Jet Line wprowadza alternatywny model planowania i kupowania kampanii digital OOH. W przypadku cyfrowych kampanii out of home klienci mogą kupować rzeczywistą, policzoną, a nie oszacowaną czy statystyczną widownię każdego z emitowanych spotów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

- Wchodzimy na drogę ciekawej i ważnej zmiany. Liczymy rzeczywistą widownię każdej konkretnej emisji spotu. Dajemy możliwość poznania realnej widowni, do której w rzeczywistym czasie dociera konkretny komunikat. To oczekiwana przez rynek alternatywa dla zamawiania kampanii w określonym terminie lub określonej lokalizacji ekranów – mówi Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający, dyrektor sprzedaży i marketingu Jet Line.

- Mamy świadomość rangi takich przemian, one nie są przypadkowe czy nieprzewidywalne. Przeciwnie, choć pandemia utrudniła wiele procesów, to także uruchomiła i przyspieszyła wiele innych. Tak było z dynamiką rozwoju rynku digital OOH oraz inwestycjami Jet Line w ten obszar - zapewnia.

Jak podano w komunikacie "liczb dotyczących widowni reklam DOOH dostarcza technologia, która w czasie rzeczywistym zbiera i agreguje dane z przestrzeni OOH. Sensory i algorytmy sztucznej inteligencji analizują ścieżki poruszania się ludzi w miastach, liczą osoby znajdujące się w polu widzenia ekranów, a także pozyskują liczbę, sposób i czas pojawiania się różnych obiektów: samochodów, tramwajów, autobusów, rowerów itp. Dane odnoszą się tylko do ludzi, którzy w trybie real time są w zasięgu ekranu – czyli są prawdziwą widownią każdego spotu z osobna."

- Powiększamy MORE o kolejne miasta i wdrażamy sposoby na dostarczanie marketerom jakościowych danych o ich cyfrowej komunikacji out of home. Wiedza o rzeczywistej, niestatystycznej, bieżącej widowni komunikatów reklamowych to pierwszy krok. Dzięki temu nasi klienci mogą precyzyjniej planować komunikację i efektywniej gospodarować budżetami DOOH. Kolejnym etapem będzie raport proof of performance, którym otworzymy wygodną drogę do pozyskiwania od dostawców potwierdzonych, porównywalnych i transparentnie komunikowanych danych - dodaje Beata Chojecka-Kuczek, zastępca dyrektora sprzedaży Jet Line.

W ub.r. wydatki na reklamy zewnętrzne zwiększyły się w Polsce o 20,6 proc. do 424,1 mln zł, a tylko w czwartym kwartale wzrost wyniósł 24,5 proc. Inwestycje na nośnikach cyfrowych poszły w górę o 41,3 proc. i stanowiły już 15,2 proc. rynku - wynika z danych Izby Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i Starcomu.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące