Jimmy Smits w serialu "24: Legacy"

Jimmy Smits dołączył do obsady serialu "24: Legacy".

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Aktor zagra Johna Donovana, wpływowego senatora mającego większe ambicje polityczne, a prywatnie męża byłej szefowej CTU, Rebecki Ingram (Miranda Otto).

Produkcja będzie nawiązywać do popularnego cyklu "24 godziny" z Kieferem Sutherlandem w roli agenta Jacka Bauera. Nowa odsłona skupi się na innym bohaterze, Ericu Carterze, którego sportretuje Corey Hawkins. Były żołnierz próbuje ułożyć sobie życie z żoną Nicole w Wirginii, jednak przeszłość dopada go i zmusza, by ponownie wrócił do akcji. Kiedy prosi o pomoc CTU (jednostka antyterrorystyczna), razem spróbują nie dopuścić do największego ataku na amerykańskiej ziemi.

Teddy Sears wcieli się w Keitha Mullinsa, szefa CTU, a kiedyś zastępcę Rebecki Ingram (Miranda Otto). Wcześniej udział potwierdziła Anna Diop, która zagra Nicole, żonę Erica Cartera.

Producentami będą Howard Gordon, Manny Coto i Evan Katz. Nowa część ma składać się z 12 odcinków.

Serial "24 godziny" doczekał się ośmiu sezonów zasadniczych w latach 2001-2010 oraz dodatkowej, skróconej odsłony "24: Jeszcze jeden dzień" w 2014 roku.

Jimmy Smits znany jest z seriali "Dexter" czy "Synowie anarchii".

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC