Jon R. Moeller nowym dyrektorem generalnym Procter&Gamble

Z początkiem listopada nowym dyrektorem generalnym firmy Procter & Gamble (należą do niej takie marki, jak m.in. Vizir, Lenor, Always) zostanie Jon R. Moeller, obecnie wiceprezes i dyrektor operacyjny.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jon R. Moeller na stanowisku dyrektora generalnego zastąpi Davida Taylora, który zostanie prezesem wykonawczym Procter & Gamble. Równocześnie będzie przewodniczyć Radzie Dyrektorów oraz doradzać dyrektorowi generalnemu i kierownictwu P&G w zakresie decyzji podejmowanych przez spółkę.

Jon R. Moeller w Procter&Gamble pracuje do 1988 roku. W 2009 roku został członkiem globalnego zespołu kierowniczego P&G, obejmując także funkcję dyrektora finansowego, dyrektora ds. operacyjnych i wiceprezesa.

Zajmował różne stanowiska kierownicze wyższego szczebla w kategoriach, sektorach i regionach. Pomagał w budowaniu kilku podstawowych obszarów działalności P&G. Koncern podaje, że Moeller odegrał kluczową rolę w projektowaniu i wdrażaniu strategii portfolio, przewagi, produktywności i projektowania organizacji P&G w ramach jednej z najważniejszych transformacji w historii firmy.

David Taylor był dyrektorem generalnym P&G od 1 listopada 2015 roku. Obejmując to stanowisko zastąpił A.G. Lafleya, który został prezesem wykonawczym P&G.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przemysław Babiarz także odznaczony przez prezydenta Nawrockiego

Przemysław Babiarz także odznaczony przez prezydenta Nawrockiego

Bauer zamyka dwa drukowane magazyny. "Trudne warunki rynkowe"

Bauer zamyka dwa drukowane magazyny. "Trudne warunki rynkowe"

Andrzej Poczobut z Orderem Orła Białego

Andrzej Poczobut z Orderem Orła Białego

Grupa CCC przejęła firmę odzieżową. "Otwieramy cztery sklepy dziennie"

Grupa CCC przejęła firmę odzieżową. "Otwieramy cztery sklepy dziennie"

Lewandowski jako pierwszy w historii Polak rozświetlił Empire State Building z okazji Święta Niepodległości

Lewandowski jako pierwszy w historii Polak rozświetlił Empire State Building z okazji Święta Niepodległości

Ten rynek wideo przechodzi rewolucję. Media społecznościowe gonią telewizję

Ten rynek wideo przechodzi rewolucję. Media społecznościowe gonią telewizję