Juniper: szybki wzrost nakładów na reklamy w grach mobilnych

W ciągu najbliższych pięciu lat wydatki na reklamę w grach mobilnych zwiększą się dziesięciokrotnie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma badawcza Juniper Research prognozuje, że w 2015 roku nakłady te sięgną 894 milionów dolarów, w porównaniu do 87 milionów dolarów w roku 2010.

Do wzrostu w największej mierze ma się przyczynić rosnące zainteresowanie marek przestrzenią mobilną jako kanałem reklamowym oraz aplikacje, których dominującym sektorem są właśnie gry.

grafika

Jednocześnie Juniper szacuje, że o ile tempo wzrostu nakładów na reklamę w mobilnych grach będzie szybsze niż przychodu od użytkowników, to ten drugi model biznesowy nadal będzie stanowił główne źródło wpływów dla graczy w branży.

W 2015 roku przychód od użytkowników, na który składają się opłaty za pobranie gry oraz za dobra lub usługi w samej grze, będzie dziesięć razy większy niż wydatki na reklamę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"