Już jedna piąta reklam displayowych sprzedawana w modelu RTB

W br. wartość reklam sprzedanych w modelu RTB w USA wyniesie 3,34 mld dolarów, a ich udział w całym rynku reklam display - 19 proc. W 2017 roku będzie to już 8,69 mld dolarów i 29 proc. - prognozuje eMarketer.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według eMarketera wydatki na reklamy sprzedawane w modelu RTB na rynku amerykańskim będą w br. aż o 73,9 proc. wyższe niż w ub.r. - wzrosną z 1,92 do 3,34 mld dolarów. Udział sprzedaży RTB w całym segmencie display zwiększy się natomiast o 6 pkt proc. - z 13 do 19 proc.

W kolejnych czterech latach wzrosty z roku na roku będą maleć, ale już za 4 lata wartość sprzedaży RTB będzie prawie trzy razy wyższa niż w br. - wyniesie wtedy 8,69 mld dolarów. Natomiast udział RTB w całej sprzedaży displayu wzrośnie o ponad jedną trzecią - z 19 do 29 proc.

grafika

Jeszcze w czerwcu eMarkter szacował tegoroczną wartość sprzedaży RTB na 3,32 mld dolarów, a sprzedaż w 2017 roku na 8,51 mld dolarów. Jednak reklama displayowa (zwłaszcza w segmencie mobilnym) rośnie szybciej niż wcześniej zakładali analitycy firmy, dlatego estymacje i prognozy zostały podwyższone. - Wzrost sprzedaży RTB wynika z tego, że coraz więcej marketerów uczy się dość skomplikowanego systemu sprzedaży zautomatyzowanej oraz chce dotrzeć do odbiorców w bardziej stargetowany, efektywny kosztowo sposób - komentuje eMarketer.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"