- K2 Precise pracuje dla kilkudziesięciu, zarówno polskich jak i globalnych marketerów, jednak zdecydowana większość kampanii jest dedykowana rynkowi polskiemu. Wejście do globalnej sieci daje nam nieograniczone możliwości rozwoju i zapewni możliwość prowadzenia i koordynacji kampanii na całym świecie - uzasadnia Katarzyna Wiśniewska, dyrektor zarządzająca K2 Precise.
- O wyborze ICOM jako naszego partnera, zdecydowały nasze liczne spotkania i rozmowy z ich przedstawicielami. Okazało się, że podobnie myślimy o biznesie i wartościach za nim stojących. Mocno wierzę, że to partnerstwo da nam dostęp do briefów, do których do tej pory, z racji naszego lokalnego charakteru, dostępu nie mieliśmy - zaznacza Krystyna Szlassa, dyrektor zarządzająca agencji K2.
ICOM zrzesza ponad 80 niezależnych agencji reklamowych, digitalowych, komunikacji marketingowej i mediów działających w ponad 60 krajach.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pawel-wujec-nowym-prezesem-firmy-k2-piatek-i-paschalis-jakubowicz-wiceprezesami-za-ciszewskiego-i-lewandowskiego,7170796745156225a ##
W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa K2 zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 0,9 proc. do 76,41 mln zł oraz 2,19 mln zł straty netto (wobec 1,04 mln zł zysku rok wcześniej). Spadki wyników operacyjnych zanotowały spółki K2, K2 Precise i Oktawave, natomiast wzrosły przychody i zysk Fabrity.











