K2 Media promuje w digitalu nektary Tymbark

Agencja K2 Media w wyniku wygranego przetargu stworzyła kampanię digitalową dla trzech wariantów nektarów do pica Tymbark (Maspex Wadowice) - czarna porzeczka, czarna porzeczka z bananem oraz czarna porzeczka z mango.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
K2 Media promuje w digitalu nektary Tymbark

Kampania digitalowa nektarów Tymbark bazuje na humorystycznych, rysunkowych kreacjach owoców porzeczki, banana i mango. Grafiki odzwierciedlają promowane smaki i pokazują, że wspieranie zdrowia i wigoru jest bardzo proste.

K2 Media odpowiada za kreację i egzekucję zaplanowanych działań. Współpraca, będąca wynikiem przetargu, ma charakter projektowy. Zakupem mediów w kampanii zajmuje się dom mediowy Mindshare.

Do końca sierpnia trwała kampania 360 stopni Tymbarku, w ramach której przygotowano aplikację FunBot, bazującą na sztucznej inteligencji. Projekt zrealizowała agencja Gong.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów