K2 Media prowadzi jesienną kampanię Eset

W wyniku wygranego przetargu agencja K2 Media prowadzi jesienną kampanię wizerunkową producenta rozwiązań antywirusowych Eset. Współpraca z marketerem trwa do końca roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
K2 Media prowadzi jesienną kampanię Eset

Kampania kierowana jest do właścicieli małych i średnich firm i bazuje na sloganie „od tego jest ESET”. Działania prowadzone są w radiu, prasie i digitalu (display i video). Całość uzupełniają mailingi.

Start akcji poprzedziły badania jakościowe, zrealizowane z reprezentantami grupy docelowej.

K2 Media oprócz obsługi mediowej koordynowała także prace kreatywne. Za ten obszar odpowiada z kolei agencja digitalowa Artegence.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"