Nowa zespól połączy kompetencje K2 Precise w zakresie SEM, social ads, programmatic, direct display, business intelligence oraz analityki webowej. Na jej czele stanie Łukasz Plona, innovation & technology director.
- Nowa struktura jest elementem optymalizacji lejka sprzedaży klientów K2 Precise i skuteczniejszej realizacji wyznaczonych nam celów. Naszym nadrzędnym celem jest wspieranie sprzedaży i dostarczanie kompleksowych rozwiązań w tym zakresie, na podstawie ścieżek i zachowania użytkowników - mówi Plona.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-k2-ze-wzrostem-rentownosci-k2-i-fabrity-osiagnely-zysk-ebitda ##
K2 Precise jest częścią Grupy K2, w której skład wchodzą: agencja kreatywno-technologiczna K2, K2Bots.AI oferującą rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję i interfejsy konwersacyjne, Fabrity tworząca oprogramowanie dla biznesu, Oktawave oferująca rozwiązania i usługi chmurowe oraz Commerce Sherpas oferująca usługi w zakresie strategii obecności marek w e-commerce.












