Nowy cotygodniowy program TVN24 „Kampania bez kitu” emitowany jest w piątki o godz. 20.00.
Jego średnia oglądalność od 25 listopada do 30 czerwca 2023 roku wyniosła 643 tys. osób, co przełożyło się na 3,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,96 proc. w grupie 16-49 i 2,21 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów audycja zgromadziła 16 grudnia ub.r. Oglądało ją 631 tys. widzów.

Prowadzącym Radomir Wit
„Kampania bez kitu” to program podsumowujący najważniejsze wydarzenia polityczne w Polsce oraz działania związane z przygotowaniami do wyborów. Audycję prowadzi Radomir Wit, który w każdym wydaniu rozmawia z gośćmi, głównie politykami.
Do końca kwietnia br. „Kampania bez kitu” trwała około 20 minut. Od 5 maja wydania cyklu zostały wydłużone do około 45 minut (w związku z ograniczeniem emisji liczby odcinków „Czarno na białym” - TVN24 zrezygnował z piątkowych odcinków audycji, które emitowane były o 20.30).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szklo-kontaktowe-odchodza-krzysztof-daukszewicz-artur-andrus-robert-gorski-zwolnienia-kat-piotr-jacon,7169510080755841a ##











