Kampania 'do zobaczenia w ipla!' w internecie

Agencja interaktywna Hypermedia (Isobar) jest odpowiedzialna zacałość działań reklamowych związanych z kampanią promocyjną ipla -interaktywnej platformy rozrywkowej, która łączy funkcje plejera zkomunikatorem, należącej do spółki Redefine.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Udostępniliśmy wersję 1.0 aplikacji ipla oraz zbudowaliśmyobszerną bazę multimediów. Teraz koncentrujemy się na budowaniuświadomości marki ipla wśród internautów i korzyści z niązwiązanych, w tym bogatej oferty programowej i interaktywności.Wielu internautów nie zdawało sobie sprawy, że z tego rozwiązaniamożna korzystać całkowicie bezpłatnie, legalnie i bezpiecznie. Takampania ma to zmienić i zachęcić do sięgnięcia po nowe możliwości- mówi Teresa Wierzbowska, szef działu marketingu i PR, w firmieRedefine.

W kampanii reklamowej, która przebiega pod hasłem: "dozobaczenia w ipla!", wykorzystano formaty, które pozwalają nainterakcję z użytkownikiem. - Internauta już z poziomu kreacji mamożliwość zapoznania się z kontentem oferowanym przez platformęipla - mówi Michał Kidała, interactive media manager w agencjiHypermedia. Do tych form należą m. in. video Cube, czydoubelebillboard FX. Większość formatów wykorzystuje streamingvideo - dodaje.

Hypermedia odpowiada także za dobór mediów. W mediaplanieuwzględniono takie portale jak Onet.pl, Nasza-Klasa.pl,Pudelek.pl.,Gazeta.pl, serwisy sieci Adnet (pakiet zasięgowy),ARBOmedia.

Działania reklamowe w internecie potrwają do połowy stycznia2009 roku.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii