Kampania edukacyjna Shell Helix

Na początku października ruszył projekt komunikacyjny Shell Helix realizowany z portalem Wirtualna Polska. Na dedykowanej stronie internetowej – moto.wp.pl/shell-helix.html, udostępniono wiele ciekawostek motoryzacyjnych, artykułów i materiałów filmowych z poradami ekspertów, kierowców i blogerów. Użytkownicy serwisu mogą też wciąć udział w konkursie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania jest skierowana do wszystkich kierowców, którzy chcą dowiedzieć się więcej o tym jak właściwie dobrany olej silnikowy wpływa na prawidłową pracę silnika. Głównym założeniem projektu jest podniesienie bezpieczeństwa i komfortu jazdy, poprzez zwiększenie świadomości kierowców na temat właściwości olejów Shell Helix Ultra wytworzonych w Technologii Shell PurePlus.

W centrum dedykowanej strony znajduje się silnik auta, a w miarę przewijania strony w dół, poznajemy kolejne elementy silnika i zalety oleju Shell Helix Ultra. Obok wielu artykułów i porad, na stronie projektu można też zapoznać się z wpisami popularnych blogerów motoryzacyjnych, którzy testują oleje Shell Helix Ultra  w silnikach swoich samochodów.

Projekt powstał we współpracy z MediaCom i jest realizowany ze wsparciem reklamowym i redakcyjnym w serwisach internetowych Grupy Wirtualna Polska. Działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.

 „To dla nas wyjątkowy projekt i pierwsza tego typu akcja prowadzona przez Shell Helix w internecie. W jednym miejscu udostępniamy porady i treści redakcyjne, rzeczowe materiały eksperckie oraz efekty współpracy z blogerami – wszystko po to aby zaprezentować internautom kluczowe kwestie związane z właściwą ochroną silnika” – komentuje Justyna Goraj, Lubricants Brand and Communication Manager, Shell Polska.

***

O Shell

Shell jest wiodącym globalnym dostawcą środków smarnych dla samochodów osobowych, ciężarowych, motocykli i maszyn przemysłowych. Najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne powstają w trzech głównych centrach badawczo-rozwojowych w Hamburgu, Szanghaju i Houston. Shell produkuje oleje w 50 blendowniach, a smary w 17 zakładach produkcyjnych na świecie, na bazie oleju powstałego z gazu naturalnego, w największej instalacji petrochemicznej zlokalizowanej w Katarze. Niezmiennie od 7 lat Shell zajmuje pierwsze miejsce wśród dostawców środków smarnych na świecie (źródło: Kline&Company).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"