Kampania eFirma plus firmy Nordea

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię promocyjną rachunku eFirma plus - nowej propozycji dla małych i średnich przedsiębiorstw, w tym spółek z ograniczoną odpowiedzialnością

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa eFirmy plus podkreśla funkcjonalność rachunku i niskie koszty jego prowadzenia. Towarzyszy jej hasło: "Obniż koszty bankowe nawet o 80 procent". Kampania koncentruje się na prasie ogólnopolskiej oraz Internecie. Jej koncepcja powstała w Departamencie Marketingu i Komunikacji banku Nordea. W kampanii wykorzystane są głównie dzienniki (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu), Newsweek oraz Internet. Planowaniem mediów zajęła się warszawska Media Planning Group.

Pakiet eFirma plus łączy zalety konta internetowego zapewniającego dostęp do rachunku z każdego miejsca na świecie przez 24 godziny na dobę, z funkcjonalnością systemu typu home banking umożliwiającego współdziałanie wielu osób przy uwierzytelnianiu transakcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów