Kampania kinowa Sephory

Sieć perfumerii Sephora Polska Sp. z o.o. dopełnia kampanię wizerunkową korzystając z nowego medium.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jej hasło to: "Sephora - Codziennie piękniej. Luksusowe marki. Wyjątkowe kosmetyki. Profesjonalne porady i usługi."

Od połowy maja w sieci Ciemna City rozpoczęła się kampania kinowa Sephory, oparta o 45” spoty i ekspozycję roll-up’ów w holach kinowych.

Specjalny blok reklamowy przewidziano przed emisja filmu „Kod da Vinci”.

Polską adaptację reklamy przygotowała agencja reklamowa Star One, będąca w jednej grupie z domem mediowym Star Media, który zaplanował kampanię i zakupił czasy reklamowe.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"