Kampania 'Wieczorynki'

13 marca Telewizja Polska rozpoczęła kampanię wizerunkową 'Wieczorynki' w której na przełomie lutego i marca pojawił się nowy repertuar.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania pod hasłem „Bajkowy świat, bajkowe sny” potrwa do połowy maja.

Jednym z założeń „Wieczorynki” jest przedstawienie małym widzom bajki, która pozwoli im spokojnie zakończyć pełen wrażeń dzień i będzie sygnałem do pójścia spać. Repertuar „Wieczorynki” stanowią więc bajki przyjazne i wolne od przemocy. W sobotę 4 marca miała miejsce premiera nieznanej w Polsce serii o przygodach psa Goofiego, prezentowanych przez jego przyjaciół, Myszkę Miki oraz Kaczora Donalda. W niedzielę rozpoczęła się emisja „Nowych Przygód Kubusia Puchatka”, a 28 lutego przedstawiono pierwszy odcinek nowej serii „Muminków”.

Wprowadzeniu nowości towarzyszyło wsparcie PR. Informacja o nowym repertuarze trafiła do  tytułów prasowych w całej Polsce, a wspólnie z nową Gazetą Telewizyjną (dodatek do Gazety Wyborczej) zorganizowany został konkurs dla czytelników. W ramach działań PR TVP we współpracy The Walt Disney Company (Polska) zorganizowała „Wieczorynkę na żywo”. Specjalnymi gośćmi imprezy, na której pokazano bajki z nowego repertuaru, były disneyowskie postaci ich bohaterów - Kubuś Puchatek, Tygrysek i Prosiaczek oraz Myszka Miki, Kaczor Donald i pies Goofy. W spotkaniu, które prowadził Tomasz Kammel, uczestniczyli dziennikarze prasy parentingowej, kobiecej oraz TV guidów wraz z dziećmi.

Od wczoraj w największych miastach Polski pojawią się citylighty (1,2 x 1,8 m) informujące o nowym repertuarze, a na ulicach Warszawy, Wrocławia, Łodzi, Poznania, Krakowa, Trójmiasta oraz na obszarze GOP pojawią się bajkowe autobusy. Kampanię uzupełnią ogłoszenia prasowe w magazynach kobiecych i dla rodziców oraz w Internecie. Kampanię zrealizowała TVP, za kreację odpowiedzialny byli Piotr Krochmalski, Jacek Gąsiorowski i  Grzegorz Maj, a za planowanie i zakup mediów  - Zenith Media.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online