Kampania wizerunkowa Star Chips

21 stycznia rusza kampania przygotowana przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla Star Foods

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jej celem jest zbudowanie nowego wizerunku marki Star Chips. Kampania obejmie telewizję oraz punkty sprzedaży i potrwa do końca tego roku. Nowe pozycjonowanie Star Chips można podsumować hasłem: "Należy spożyć przed 20-stką."

Celem kampanii wizerunkowej Star Chips jest zbudowanie silnej i atrakcyjnej marki oraz podniesienie jej wartości w oczach wymagających konsumentów, jakimi są starsi nastolatkowie. Do połowy ubiegłego roku marka Star Chips nie była komunikowana samodzielnie, lecz w kontekście wspólnych promocji z MrSnaki - marką adresowaną do młodszych konsumentów. W konsekwencji, przy wyborze produktu wielu konsumentów kierowało się ceną lub aktualną promocją. W tegorocznej kampanii komunikacja obu marek została wyraźnie rozdzielona.

Ze zmiany grupy docelowej Star Chips wynikła modyfikacja formy i treści przekazu. W dwóch 30-sekundowych spotach telewizyjnych posłużono się absurdalnym poczuciem humoru charakterystycznym dla nastolatków.

Zgodnie z nowymi założeniami strategicznymi na początku tego roku wprowadzono także nowe opakowania Star Chips. Również one zostały zaprojektowane przez agencję Gruppa66 Ogilvy.

Autorami najnowszej kampanii Star Chips są Robin Weeks (dyrektor kreatywny), Jacek Dyga i Grzegorz Ścieszka (dyrektorzy artystyczni) oraz Ireneusz Broda (copywriter) z Gruppa66 Ogilvy. Za współpracę ze Star Foods odpowiadają Agnieszka Grzymkowska (Group Account Director) oraz Paulina Ufel (Senior Account Executive).

Aktualna oferta Star Chips obejmuje 6 wersji smakowych: cheese and onion, ketchup, paprika, salted, bacon oraz pepper and onion. Niewątpliwymi atutami produktu są jego nowy wizerunek, z którym silnie utożsamia się grupa docelowa, doskonała jakość (zarówno smak jak i opakowanie) oraz dobra relacja ceny do jakości.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online