Na Linkedin Andrzej Kamiński poinformował, że do zespołu Zero Media dołączy z początkiem stycznia. Zaznaczył, że nowa spółka to "organizacja, która buduje biznesowe bezpieczeństwo dla mediów Kanału Zero – a ten projekt za chwilę stanie się pełnoprawną grupą mediową".
W zeszłym tygodniu portal Wirtualnemedia.pl poinformował jako pierwszy, że założona niedawno spółka Zero Media będzie zajmować się sprzedażą oferty reklamowej Kanału Zero i jego portalu internetowego, który ruszy z początkiem lutego przyszłego roku.
Szefem i mniejszościowym udziałowcem Zero Media jest Rafał Romaniuk, poprzednio przez osiem lat związany z Arskom Sport Brokers.
Kamiński w Arskom, WP i RASP
Z kolei Andrzej Kamiński w Arskom Sport Brokers pracował jedynie od września 2025 roku. Pełnił funkcję chief sales officera. – Dziękuję właścicielom Arskom za wspólny czas, zaufanie, wymianę doświadczeń i atmosferę, którą po prostu chce się pamiętać – podkreślił na Linkedin.

Wiosną tego roku Kamiński pożegnał się z Wirtualną Polską Media, gdzie przez rok pracował jako dyrektor sprzedaży.
Wcześniej przez prawie 17 lat był związany z Ringier Axel Springer Polska Początkowo był szefem sprzedaży "Przeglądu Sportowego", "Sportu" i "Tempa" (w latach 2004–2007 pełnił taką funkcję w Marquard Media Polska, od którego te tytuły przejął RASP). Potem pełnił funkcję dyrektora sprzedaży online, a następnie został dyrektorem sprzedaży agencyjnej.










