Produkcje te będą informować obywateli o działaniach rządu, w tym o realizowanych przez rząd programach rządowych.
Spoty mają mieć pozytywny przekaz, wzbudzać pozytywne emocje, przykuwać uwagę, być autentyczne i naturalne, nowoczesne i dynamiczne, czytelne i przystępne w odbiorze. Z kolei zdjęcia wykonane podczas sesji zdjęciowych muszą być estetyczne: pokazujące osobę lub przedmioty w pozytywnym świetle i wywołujące pozytywne skojarzenia, przejrzyste i czytelne ujęcie tematu, w ramach którego powstaje sesja, charakteryzujące się dobrą kompozycją ujęć rozumianą jako zachowanie zasady trójpodziału, proporcjami, balansem kompozycji.
Zobacz też: 0,01 proc. prowizji w przetargu KPRM
Każde jednorazowe zlecenie KPRM może obejmować produkcję: spotu telewizyjnego i internetowego o długości od 15 s. do 120 s., spotu radiowego, spotu internetowego, wystąpienia o długości do 20 min. oraz sesji fotograficznej do 15 zdjęć.

Z wybraną firmą kancelaria premiera będzie pracować przez rok. Budżet na zaplanowane działania wynosi 1,476 mln zł.
Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta na rok.











