Wybrana agencja zajmie się obsługą kampanii informacyjnych i społecznych zlecanych przez Kancelarię premiera. Działania te będą realizowane w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych.
Mają to być m.in. Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, TikTok, Instagram, Twitch, Pinterest. Mają to być kampanie informujące o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentujące zmiany i rozwiązania dla poszczególnych grup społecznych.
KPRM planuje sześć typów kampanii: o budżecie 5 tys. zł, 50 tys. zł, 100 tys.zł, 200 tys. zł, 300 tys. zł i 500 tys. zł.
Budżet, jaki na nie przeznaczy na obecnym etapie oszacowano na 2,44 mln zł netto (bez VAT). Umowa ze zwycięską agencją zostanie zawarta na okres do 26 grudnia br.

Głównym i jedynym kryterium wyboru zwycięzcy jest cena. Oferty można składać do 31 marca br.
Przypomnijmy, że identyczny przetarg jesienią 2021 roku wygrała Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU. Umowa została zawarta do końca 2021 roku, a budżet wynosił 813 tys. zł. Wówczas chodziło głównie o działania promujące Polski Ład.











