Przetarg dotyczy zakupu przestrzeni reklamowej w sferze outdoor na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.
Każda kampania będzie obejmować zakup powierzchni reklamowych na nośniku typu bilboard na okres 1 miesiąca lub dwóch tygodni. Chodzi o zakup reklam OOH na terenie całej Polski, ma uwzględniać dobową widownię nośników.
Wybrana w nim firmie będzie współpracować z Kancelarią premiera do połowy grudnia br. Budżet wynosi dokładnie 3 252 032, 52 zł (bez VAT).
Głównym kryterium wyboru będzie cena. Przetarg potrwa do 1 kwietnia br.
Do końca 2021 roku zakupem nośników reklamy zewnętrznej do kampanii Kancelarii Premiera zajmowała się Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU) wybrana w przetargu jesienią ub.r. Kontrakt wyceniono wówczas na 2 mln zł.

Równolegle KPRM prowadzi przetarg na obsługę jej kampanii w internecie.











