Od poniedziałku pokazywane są reklamy, w których Dorota Wellman ubrana w kucharski fartuch radośnie, ale mało udanie przygotowuje jedzenie. Na plakatach i w spocie pojawiają się też pytanie „Czy Dorota będzie szefem kuchni?” i informacja, że szczegóły zostaną zaprezentowane 3 września.
Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że to zapowiedź nowej kampanii reklamowej Lidl Polska, sieci dyskontów która w poprzednim tygodniu w kampanii poinformowała o zakończeniu trzyletniej współpracy ze swoimi dotychczasowymi ambasadorami: Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dorota-wellman-jako-bohaterka-kampanii-lidla-chwalona-za-sympatie-zwyczajnosc-i-humor ##
Przedstawiciele Lidl Polska nie odpowiedzieli nam na pytania dotyczące nawiązania współpracy z Dorotą Wellman. Anna Biskup, PR manager firmy, przekazała jedynie zdawkowy komentarz: „Obecnie Lidl działa zgodnie z określoną strategią marketingową, wdrażając kolejne działania zgodnie ze swoim planem wewnętrznym”. Obsługująca firmę agencja reklamowa GPD odmówiła komentarza w tej sprawie.

Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że w reklamach Lidla na początku września razem z Dorotą Wellman pojawi się Karol Okrasa. Będzie on uczył prezenterkę przygotowywania różnych potraw. Na obecność drugiego bohatera w kolejnej reklamie wskazują ostatnie ujęcia obecnego spotu, w których Wellman dzwoni do znajomej osoby z prośbą o pomoc w kuchni. Według naszych źródeł tą osobą ma być właśnie Karol Okrasa.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/brodnicki-i-okrasa-w-reklamach-lidla-od-usa-do-azji-od-walki-bokserskiej-do-oredzia-prezydenta-wideo ##











