Do współpracy marka zaprosiła Karola Paciorka, Vlog Cashę oraz Macieja Je. Influencerzy wyruszyli na tydzień do Finlandii, aby przekonać się, jak czystość regionu przekłada się na czystość produktu, który podkreśla w swojej komunikacji marka. Mieli za zadanie odkryć piękno i czystość fińskiej przyrody, kuchni oraz relacji i charakteru ludzi.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/influencer-marketing-badania-piec-typow-osobowosci-influencerow-racjonalisci-modele-swiatozmienacze-eksperci-gawedziarze,7170011806611073a ##
„Jako marketerzy wiemy,jak trudno czasem jest udowodnić światu ideę marki. Celem podróży było właśnie pokazanie tego, że marka i jej produkt pochodzą z czystości natury” – mówi Olga Jakubiak, head of social w K2 Create (Grupa K2).
Za pomysł koncepcyjny, współpracę z influencerami, realizacje i nadzór projektowy odpowiada agencja K2 Create. Kampania potrwa do 30 kwietnia 2022 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogilvy-nie-bedzie-juz-wspolpracowac-z-influencerami-ktorzy-retuszuja-swoje-zdjecia,7170005007063169a ##











