Dobrzy ludzie i Pożyczka Zaratka w reklamach Kasy Stefczyka (wideo)

Kasa Stefczyka rozpoczęła kampanie reklamowe związane z 25-leciem jej działalności. Akcja wizerunkowa jest realizowana pod hasłem „Dobrych ludzi ciągnie do siebie, bo wyznają te same wartości!”, natomiast w produktowej promowana jest Pożyczka Zaratka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dobrzy ludzie i Pożyczka Zaratka w reklamach Kasy Stefczyka (wideo)

Akcja spotu wizerunkowego toczy się w słoneczny ranek w niewielkim miasteczku. Różni ludzie z uśmiechem przygotowują się na specjalną okazję, opowiadając o tym, co dla nich ważne. Wszyscy idą do oddziału Kasy Stefczyka, żeby świętować 25-lecie firmy.

Z kolei spot Pożyczki Zaratka pokazuje, jak ludzie z różnych regionów Polski ze zdumieniem i radością reagują na warunku tej oferty. Kampania podkreśla, że przy każdej z możliwych kwot pożyczki (tysiąc, 2 tys., 3 tys. i 4 tys. zł) miesięczna rata wynosi 25 zł.

Działania reklamowe od 7 maja obejmują telewizję (TVP1, TVP2, kanały tematyczne TVP, Polsatu i TVN), internet i BTL, a już od 23 kwietnia są prowadzone w radiu (RMF FM, Trójka, stacji z pakietu Zet Total).

Za koncepcję, kreację, copywriting oraz scenariusze spotów do obu kampanii, a także przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji do internetu oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Apella. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu