Jak podano w komunikacie dzięki wprowadzonym zmianom pismo wydawnictwa “Murator” nabrało bardziej shoppingowego charakteru. Nowa makieta pozwala wykorzystać większe zdjęcia produktów, a samo pismo wzbogacono o ciekawe artykuły, porady i testy sprzętu. Letnio-jesienna edycja prezentuje najnowszą modę i trendy w odzieży turystycznej i sportowej.
Na 256 stronach czytelnicy znajdą ponad 2000 szczegółowo opisanych produktów, które warto mieć w czasie wakacyjnych wyjazdów. Nie zapomniano również o miłośnikach elektronicznych gadżetów - z myślą o nich wprowadzono nowe działy poświęcone produktom elektronicznym oraz fotografii. Pojawił się również dział poświecony rowerom i rowerowym akcesoriom.
„Katalog odzieży i sprzętu turystycznego” jest promowany w magazynach Wydawnictwa Murator, w serwisie www.podroze.pl i na plakatach w sklepach turystycznych.

Katalog ukazuje się dwa razy w roku: w edycji letnio-jesiennej i zimowo-wiosennej.
Nakład 15 000 egzemplarzycena 8,90 złotychLiczba stron: 256Dostępny w salonach prasowych











