Katarzyna Cieślik: z Agory na digital sales directora w Burdzie

Katarzyna Cieślik została digital sales directorem w wydawnictwie Burda International Polska. Poprzednio była dyrektorem sieci reklamowej Glossy Media w Agorze.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Cieślik: z Agory na digital sales directora w Burdzie

Cieślik będzie odpowiedzialna za realizację strategii sprzedaży działu online, rozwój i monetyzację przestrzeni reklamowych w serwisach wydawnictwa.

Stanowisko digital sales directora w firmie w ostatnich miesiącach było nieosadzone, wcześniej piastowała je Kerstin Schiefelbein, będąca jednocześnie chief digital officerem w Burda International Polska (odeszła z firmy w marcu br.).

Katarzyna Cieślik dotąd była dyrektor zarządzającą sieci reklamy internetowej Glossy Media, należącej do Agory. Wcześniej pracowała m. in. w dziale sprzedaży portalu Gazeta.pl jako key account manager ds. klientów zagranicznych oraz w dziale PR tego portalu. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, wykładowcą w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.

Obecnie Grupa Burda w Polsce posiada 19 stron internetowych, w tym Elle.pl, Gala.pl, Kobieta.pl, National-Geographic.pl, Focus.pl czy Chip.pl. Z danych Meagapanel PBI/Gemius wynika, że w czerwcu br. witryny te odwiedziło 2,54 mln realnych użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu