"Dobry Głos dla Firm" to zainicjowana w listopadzie ubiegłego roku kampania skierowana do klientów biznesowych. Podkreśla znaczenie dobrych opinii wystawianych w internecie przez klientów. W pierwszej odsłonie akcji wzięli udział Mela Koteluk i Paweł Domagała, którzy wyśpiewali 70 opinii.
Twarzą tegorocznej edycji jest Katarzyna Nosowska. Artystka ze zgłoszonych na stronie internetowej akcji opinii wyśpiewa 15 i nagra do nich teledyski, które będą zamieszczone na kanale YouTube banku. Dodatkowo każdy przedsiębiorca może skorzystać ze specjalnie przygotowanego, specjalnego wideo z artystką i zamieścić je na swoim fanpage’u.

Za aranżację i muzykę wybranych opinii odpowiada artystka wraz z Pawłem Krawczykiem. Reżyserem teledysków jest Alan Willmann.
Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja Gong, produkcją spotów zajęło się studio Film Produkcja. Za planowanie mediów odpowiada MullenLowe MediaHub.











