- Z naszych wcześniejszych doświadczeń wynika, że czytelniczki lubią tego typu zabawy i gry – stąd pomysł na ponowne wprowadzenie sprawdzonego już formatu, jakim jest zabawa w Koło Fortuny Przyjaciółki – mówi Małgorzata Franke, dyrektor wydawniczy tygodnika 'Przyjaciółka'.
Loteria potrwa 7 tygodni, do wygrania jest 10.000 $, samochód oraz nagrody rzeczowe (m.in. sprzęt RTV, AGD, vouchery na meble). Patronat nad loterią objęło Radio Zet.
Wraz z loterią rozpoczyna się kampanią promocyjna pisma wspierająca również jego wizerunek jako nowoczesnego tygodnika poradnikowego dla kobiet.
Twarzą akcji promocyjnej została ponownie aktorka – Katarzyna Skrzynecka.
Kampania reklamowa obejmie TV, radio, prasę oraz Internet.
Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja ZenithOptiMedia.
lipiec20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemTina560592359218698971431448Przyjaciółka575142335217607758362075Naj560795319530574460324188Pani Domu612290311430463791210334












