Dotychczas dyrektorem zarządzającym oraz prezesem BBDO Warszawa był Igor Kaleński. Teraz na stanowisku dyrektora zarządzającego zastąpiła go Katarzyna Włodarczyk. Kaleński pozostaje CEO agencji oraz global e-commerce lead Molecular BBDO.
- Kasia to doświadczona menedżerka, która BBDO zna jak mało kto. Do tej pory współzarządzała agencją jako client service director i członek zarządu. Cieszę się, że mogę powierzyć jej nowe, jeszcze bardziej odpowiedzialne stanowisko – mówi Igor Kaleński.
Z branżą marketingowo-reklamową i BBDO Katarzyna Włodarczyk jest związana od ponad 20 lat. W tym czasie nadzorowała kilkadziesiąt złożonych projektów komunikacyjnych dla polskich i międzynarodowych firm. W latach 2011-2019 pełniła funkcję client service directora i członka zarządu BBDO Warszawa. Była odpowiedzialna m.in. za pracę kilkunastoosobowego zespołu odpowiadającego za kompleksową obsługę klientów, rozwój nowego biznesu oraz kwestie budżetowe.

– Niektórzy śmieją się, że znam BBDO dłużej niż własne dzieci, ale ja uważam to za jeden z największych atutów, które mogę wykorzystać na nowym stanowisku. BBDO to jedna z najbardziej utytułowanych agencji sieciowych na świecie, a to oznacza wiele wyzwań, także w codziennym zarządzaniu pracownikami, klientami i projektami. Cieszę się, że przede mną kolejny, ciekawy etap zawodowy, tym bardziej, że w ostatnim czasie agencja przeszła głęboką transformację. Zmiany przekładają się zarówno na efektywność finansową, jak i na prestiżowe wyróżnienia branżowe i wygrane przetargi – mówi Katarzyna Włodarczyk, dyrektor zarządzająca BBDO Warszawa.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bbdo-warszawa-34-8-mln-zl-przychodow-i-8-3-mln-zl-zysku-76-proc-wplywow-od-5-klientow,7170867613120129a ##
W ostatnich dwóch latach agencja BBDO Warszawa przeszła restrukturyzację. Jak podaje zarząd, zdecydowanie wzmocniła swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce, tworząc w 2018 roku Molecular BBDO – globalny hub świadczący usługi doradcze, technologiczne i produkcyjne e-commerce dla klientów całej sieci BBDO Worldwide. Efektywność biznesowa BBDO wzrosła o blisko połowę, a do grona klientów dołączyły nowe marki, np. w styczniu br. -Enea. W czerwcu z kolei agencja wygrała przetarg na obsługę marketingową dwóch segmentów biznesowych mBanku: „klienta masowego” oraz dywizji „young”.

- Przekazanie Kasi sterów agencji pozwoli mi na większe skupienie się na rozwoju globalnych struktur Molecular BBDO - mówi Igor Kaleński, który z agencją związany jest od 2016 roku.











