Kaufland promuje modę na świadome odżywianie

Sieć sklepów Kaufland rozpoczęła kampanię “Moda na…”, której komunikacja nawiązuje do świata wybiegów i high fashion.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Kaufland promuje modę na świadome odżywianie

Kaufland temat świadomego odżywiania ubrał - i to dosłownie - w stylistykę high fashion. Poprzez zastosowaną analogię do świata mody, codzienne decyzje konsumentów zostały porównane do śledzenia trendów wprost z wybiegów. 

W spocie wystąpili modele i modelki w designerskich kreacjach, a zdrowe produkty zostały zaprezentowane jako hipermodne, stylowe dodatki. Całość przypomina pokazy znanych projektantów, a kluczowym elementem scenografii jest obrotowa scena, która dodaje całości nieoczywistej dynamiki. 

- Od początku mieliśmy jeden cel: pokazać, że zdrowa żywność może być tak samo ekscytująca jak najnowszy drop od projektantów mody. Razem z marką Kaufland  wpadliśmy na pomysł przeniesienia warzyw i owoców (i nie tylko) wprost na wybieg – i to dosłownie. Na planie zaaranżowaliśmy scenę rodem z pokazu high fashion, a w roli najgorętszych dodatków wystąpiły produkty z Kauflandu. Zależało nam, żeby kampania była świeża, zaskakująca i totalnie wykraczała poza schemat „wypełnionego koszyka”. Dlatego postawiliśmy na niebanalne kreacje i obrotową scenę, aby pokazać, że wybór produktów wcale nie musi być nudny – wręcz przeciwnie - mówi Łukasz Jankowski, senior art director i motion designer, Ancymony.

W ramach kampanii powstał spot 30-sekundowe i cztery 15-sekundowe, które emitowane są w telewizji oraz internecie.

- Czerpiąc inspirację ze świata mody i największych wybiegów, stworzyliśmy kampanię, która wykorzystuje tę estetykę w codziennym życiu. Naszym zamysłem było, aby modelki i modele zachęcali do świadomych wyborów żywieniowych oraz promowali modę na wszystko to, co sprawia, że żyje nam się lepiej. Stąd również nazwa kampanii – „Moda na...”, dzięki której staramy się pokazać, że rozumiemy różnorodne potrzeby naszych klientów i chcemy wspierać ich w wyborach zgodnymi z ich wartościami i przekonaniami - - podsumowuje Agnieszka Głowacka, dyrektor działu kampanii marketingowych w Kaufland Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+