Kampania jest oparta na spocie w stylistyce disco, z przeróbką przeboju „Night Fever” grupy Bee Gees. Informuje m.in. o markach własnych Kauflandu takich jak K-Classic, K-Bio, K-take it veggie czy K-Favourites, nowych ofertach promocyjnych i dodatkowych obniżkach cen na początek i koniec tygodnia oraz oszczędnościach dostępnych dla klientów w programie lojalnościowym Payback.
Działania obejmują platformy społecznościowe, nośniki POS w sklepach Kaufland oraz gazetkę reklamową sieci. W ramach akcji na Facebooku i Instagramie zaplanowano konkursy, w których będzie można wygrać m.in. błyszczącą, dyskotekową marynarkę z cekinami noszoną przez głównego bohatera spotu.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja La Red z Hamburga, a reżyserią międzynarodowej wersji spotu zajął się Baris Aladag. Za przygotowanie kreacji na polski rynek odpowiada agencja Kalicińscy.











