„Price Fever” w kampanii sklepów Kaufland

Sieć sklepów Kaufland zaczęła wizerunkowo-produktową kampanię reklamową pod hasłem „Price Fever”. Akcję przygotowały firmy marketingowe La Red i Kalicińscy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Price Fever” w kampanii sklepów Kaufland

Kampania jest oparta na spocie w stylistyce disco, z przeróbką przeboju „Night Fever” grupy Bee Gees. Informuje m.in. o markach własnych Kauflandu takich jak K-Classic, K-Bio, K-take it veggie czy K-Favourites, nowych ofertach promocyjnych i dodatkowych obniżkach cen na początek i koniec tygodnia oraz oszczędnościach dostępnych dla klientów w programie lojalnościowym Payback.

Działania obejmują platformy społecznościowe, nośniki POS w sklepach Kaufland oraz gazetkę reklamową sieci. W ramach akcji na Facebooku i Instagramie zaplanowano konkursy, w których będzie można wygrać m.in. błyszczącą, dyskotekową marynarkę z cekinami noszoną przez głównego bohatera spotu.

 

Koncepcję kampanii przygotowała agencja La Red z Hamburga, a reżyserią międzynarodowej wersji spotu zajął się Baris Aladag. Za przygotowanie kreacji na polski rynek odpowiada agencja Kalicińscy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"