„Kawa na ławę” w sezonie 2015/2016 emitowana była na antenie TVN24 w niedziele o godz. 10.45. Jej średnia oglądalność w okresie od 30 sierpnia 2015 roku do 17 lipca 2016 roku wyniosła 706 tys. osób, co przełożyło się na 7,50 proc. udziału w grupie 4+ i 4,71 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.
Najpopularniejsze wydanie „Kawy na ławę” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 13 grudnia ub.r. - obejrzało je 1,03 mln widzów. W tym wydaniu politycy reprezentujący sejmowe partie polityczne spierali się o sens i znaczenie „Marszu w Obronie Demokracji i Wolności Mediów” (gośćmi programu byli wówczas Adam Szejnfeld, Jarosław Gowin, Joachim Brudziński, Barbara Nowacka, Eugeniusz Kłopotek i Włodzimierz Czarzasty).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/500-tys-widzow-piaskiem-po-oczach-tvn24-przegral-z-tvp-info ##

Najpopularniejsze wydania „Kawy na ławę”
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. publicystyczny magazyn zyskał 142 tys. widzów. W sezonie 2014/2015 śledziło go 564 tys. osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 5,96 proc. i 4,46 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kropka-nad-i-hitem-tvn24-monika-olejnik-zyskala-180-tys-widzow ##
TVN24 w czasie nadawania audycji Rymanowskiego zdecydowanie wygrał walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającym większy zasięg TVP Info. Stacja ta miała w tym paśmie 3,30 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (0,97 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Widownia magazynu na tle konkurencji
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##











