Prowadzona od początku kwietnia kampania Prince Polo podkreśla wyjątkowość każdego człowieka. - Z jednej strony boimy się być „byle jacy”. Ale z drugiej strony tak naprawdę najbardziej cenimy ludzi, których spotykamy na co dzień. Ich wyjątkowość może nie rzucać się od razu w oczy, ale przy bliższym poznaniu mają w sobie „to coś”: piękny uśmiech, charakterystyczny gest, piegi na twarzy - opisuje Aleksandra Senenko, brand manager Prince Polo w Kraft Foods Polska. - Uważamy, że każdy z nas jest wyjątkowy i wcale nie potrzebuje do tego wielkich osiągnięć czy spektakularnych umiejętności. Tak jak Prince Polo, które w świecie wielu nowych, ciekawych marek, pozostaje niezmienne. Ma w sobie „to coś” - wyjątkowe połączenie kruchego wafla i prawdziwej czekolady, które daje charakterystyczny, pyszny smak - dodaje Senenko.

Prince Polo ma teraz trafić do szerszej grupy konsumentów, również tych starszych. Nowe pozycjonowanie marki Kraft Foods Polska przygotował wspólnie z agencją Corporate Profiles Consulting.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVN, Polsat i Discovery Channel), internecie (YouTube, TVN player) oraz kinach (sieci Cinema City i Multikino). Działania są zaplanowane na kilka miesięcy.
Kreacją spotu zajęła się agencja Ogilvy & Mather Advertising, wyreżyserował go Jovan Todorovic, a wyprodukowało studio Dynamofilm.. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.











