Kerris Select zajmie się działaniami performance marketingowymi. Za projekt odpowiada Jędrzej Zarychta

Kerris Group utworzyła jednostkę biznesową dedykowaną prowadzeniu działań z obszaru performance marketingu o nazwie Kerris Select. Szefem komórki został Jędrzej Zarychta.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kerris Select zajmie się działaniami performance marketingowymi. Za projekt odpowiada Jędrzej Zarychta
Jędrzej Zarychta

Business unit Kerris Select powstał z przekształcenia działu performance, który od ponad 5 lat funkcjonował w strukturach Grupy. Jego utworzenie ma pomóc zwiększyć nacisk na rozwój kompetencyjny i biznesowy firmy w tym obszarze.

Komórka ta oferuje kompleksowe rozwiązania z obszaru performance marketingu, m.in.: reklamy w wyszukiwarkach internetowych oraz pozycjonowanie (SEM, w tym SEO), kampanie w mediach społecznościowych (paid social), w technologii programmatic realizowanej na portalach internetowych i w aplikacjach mobilnych (reklamy bannerowe, wideo, audio, content marketing, marketing szeptany), a także z zakresu e-mail marketingu. Realizuje również szkolenia, audyty oraz tworzy indywidualne rozwiązania, dostosowane do potrzeb klientów.

Zespół Kerris Select współpracuje z firmami z rozbudowanymi działami marketingu oraz bez tego rodzaju jednostek w strukturze, działami sprzedaży i bezpośrednio z właścicielami biznesów. Wśród partnerów unitu znajdują się też agencje i firmy z branży marketingowej, które nie posiadają kompetencji performance „in house”. Obecnie jednostka realizuje działania m.in. dla: Poly (wcześniej Polycom), Romet, Sinfonia Varsovia, Valeo czy ZT Kruszwica.

- Kerris Select jest odpowiedzią na kierunek, w którym rozwija się digital – mierzalnej dziedziny, łączącej obszary marketingu i sprzedaży. Obecnie wszystkie działania prowadzone w digitalu możemy na bieżąco monitorować i reagować na czynniki zewnętrzne, takie jak oferta konkurencji, zachowania konsumentów, a nawet pogoda. Mamy kontrolę, a celem jest wynik - powiedział Ignacy Bochiński, partner Kerris Group.

Na czele business unitu stanął Jędrzej Zarychta, który od ponad 6 lat jest związany z Kerris Group. Będzie odpowiadał m.in. za zarządzanie zespołem i obecnymi procesami oraz nadzór nad jakością realizowanych działań. Poprzednio kierował działem performance marketingowym, funkcjonującym w ramach Grupy. Posiada doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych projektów performance marketingowych o charakterze ogólnopolskim i międzynarodowym, obejmujących m.in. płatne kampanie, pozycjonowanie stron oraz niestandardowe rozwiązania reklamowe w internecie. Realizował działania dla takich klientów jak: Porsche, Uber, Romet, Honeywell, Leadership Academy for Poland czy CIMA (Chartered Institute of Management Accountants).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style