76,1 tys. zł to cena dla 30-sek. spotu (cena netto, bez rabatów) emitowanego w wigilijny wieczór przy filmie „Kevin sam w domu”.
Niewiele mniej - bo 74,8 tys. zł - kosztuje reklama przy prognozie pogody w niedzielne wieczory. Stawka dla wydań w dni robocze wynosi maksymalnie 37,5 tys. zł.
Za spot przy „Wydarzeniach” trzeba z kolei zapłacić 61,4 tys. zł przy emisjach niedzielnych i 55,4 tys. zł przy emisjach w dni powszednie. Stawki dla reklam przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio 74,1 tys. zł i 43 tys zł.
Cena reklamy przy serialu „Pierwsza miłość” wynosi 56 tys zł, zaś przy programie „Nasz nowy dom” - 53,7 tys zł.
Reklamodawcy zainteresowani pojawieniem się ze spotem w bloku w paśmie filmowym „Mega Hit” muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 52,9 tys. zł, zaś ci zainteresowani niedzielnym pasmem kabaretowym - z wydatkiem w wysokości 46 tys zł.

18 grudnia po g. 20 Polsat wyemituje program „Twoja twarz brzmi znajomo - Fundacja Polsat” – stawka za spot emitowany przy nim wynosi 52,6 tys zł.











