KFC promuje się teleturniejem na Snapchacie (wideo)

Marka KFC, należąca do AmRest Polska, jest promowana w pierwszym polskim teleturnieju na Snapchacie - „Snap & Bite”. Akcję producent realizuje we współpracy z agencją McCann Worlgroup.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
KFC promuje się teleturniejem na Snapchacie (wideo)

KFC we współpracy z agencją reklamową McCann Worldgroup stworzyła teleturniej Snap & Bite. Rozgrywka odbywa się „na żywo”, uczestnicy odpowiadają na pytania i walczą o nagrody w czasie rzeczywistym. Tematem quizu są cztery kraje: Brazylia, Chiny, Indie i USA. Wybór nie jest przypadkowy. Są to miejsca pochodzenia sosów do nowego produktu w KFC -bitesów. Pytania wykraczają poza formę klasycznego teleturnieju, w zabawny sposób prezentują pulę ciekawostek na temat dalekich kultur. W rolę prowadzącego wciela się Jan Frączek, współtwórca internetowego show „Na pełnej”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kfc-z-wyborami-zyciowymi-reklamuje-4-smaki-swiata-wideo ##

Teleturniej Snap & Bite można oglądać co środę od godziny 17 w MyStory na profilu snapchatowym KFC: kfcpolska.

Za realizację projektu odpowiada agencja reklamowa McCann Worldgroup.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów