Startująca właśnie kampania reklamowa kanapki ToastedTwister, grillowanej wersji Twistera, obrazowo podkreśla,że jest ona opiekana na grillu i skierowana przede wszystkim dokobiet. W spotach wykorzystywanych w tej akcji modelka w czerwonejsukience szuka na budowie narzędzia odpowiedniego do przyrządzeniatej potrawy. Wprowadzenie kanapki Toasted Twister do menuKFC wspierają również promocja, w której przyzakupie zawierającego ją zestawu otrzymuje się szklankę Pepsi okształcie dopasowanym do dłoni, oraz konkurs, w którym należynajciekawiej odpowiedzieć na pytanie "Co najbardziej rozgrzewakobiety?". Jednocześni uruchomiono stronę internetową www.toastedtwister.kfc.plutrzymaną w kobiecej stylistyce.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (15- i 30-sekundowespoty emitowane w Polsacie, Polsacie 2, Polsacie Sport, TVN, TVN7,TV4, At Media, Discovery, 4FunTV i TVN Warszawa) oraz w formiemateriałów POS, a w najbliższym czasie obejmie internet (m.in.wp.pl, kobieta.pl, stylio.pl, fashionmedia.pl, cogdziezaile.pl).Kreację kampanii przygotowały agencje Red8Communications (telewizja, POS) i Genero (internet), aplanowaniem i zakupem mediów zajęły się dom mediowy MediaDirection OMD (telewizja) i agencja CodeMedia (internet).












