KFC z wakacyjną grą na Messengera

KFC w ramach letnich działań reklamowych, przygotowało grę „Swipe & Shake” na Messengerze. Za aktywację odpowiada McCann Worldgroup.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
KFC z wakacyjną grą na Messengera

Letnia rozgrywka promuje shake'y KFC. Aby rozpocząć w niej udział, należy wejść na profil KFC na Facebooku i kliknąć „wyślij wiadomość”. Następnie należy najechać palcem na shake’a znajdującego się w centralnej części grafiki i przesunąć palec zgodnie ze strzałkami pokazującymi się na ekranie.

Za każde trafienie zdobywamy punkty, dzięki którym można wygrać. Przed rozpoczęciem kolejnej rozgrywki, możemy podzielić się wynikiem z przyjaciółmi i zachęcić do wspólnej zabawy.

Co tydzień 40 uczestników z najlepszymi wynikami otrzyma nagrody - głośniki przenośne Manta Buffalo, Shake’y KFC i gadżety, w tym dmuchane jednorożce oraz torby plażowe

Konkurs rozpisano na 13 tygodniowych tur. Rozgrywki podzielono na trzy rundy, nawiązującą do letnich festiwali (która trwa obecnie i zakończy się 29 lipca), „California Summer” (start 30 lipca) i „Back to School” (od 27 sierpnia do 30 września).

Za organizację i prowadzenie konkursu odpowiada agencja McCann Worldgroup.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach