Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Na polskim rynku debiutuje nowy hatchbac - model Kia K4. Za kreację odpowiada agencja Interactive Partners, a planowanie i zakup mediów realizuje Havas Media.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod
Kia K4

"Kia Polska zaprasza do odkrycia swojej nowej propozycji w świecie kompaktów – Kia K4. Ten nowoczesny hatchback łączy odważny design z zaawansowaną technologią, oferując przestrzeń, komfort i innowacje na najwyższym poziomie" - czytamy w komunikacie prasowym zapowiadającym model.

Premiera K4 wspierana jest kampanią mediową obejmującą działania online: display direct, mailingi, video oraz YouTube. Za kreację odpowiada agencja Interactive Partners, a planowanie i zakup mediów realizuje Havas Media.

Gama K4 obejmuje obecnie wersje benzynowe, a już w 2026 roku zostanie wzbogacona o hybrydę. Wersja GT-Line podkreśla sportowy charakter dzięki 17- lub 18-calowym felgom, trzyramiennej kierownicy z łopatkami i ekskluzywnym detalom stylistycznym — informuje producent.

Kia K4 | Oferta | 30s | Kia Polska

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy