"Kieruj się muzyką" - akcja RMF Classic

Nowa akcja promocyjna Radia RMF Classic - do wygrania samochód w barwach stacji.

fan fm - kk
fan fm - kk
Udostępnij artykuł:

Na styczeń 2006 roku RMF Classic przygotowało nową akcję promocyjną dla swoich słuchaczy. Stacja przekazuje w ich ręce samochody w barwach radia.

Każdy, kto zarejestruje się poprzez strony www.rmfclassic.pl i będzie uważnie słuchał RMF Classic otrzyma na 3 dni samochód Citroen C1  za symboliczną złotówkę dziennie.

"Kieruj się muzyką" to akcja promująca RMF Classic w Warszawie, gdzie sygnał  radia słyszalny jest na 98,3MHz.

Akcja reklamowa w stolicy, która rozpoczęła się już w grudniu 2005 roku, ma na celu zwiększenie znajomości marki w stolicy i rozpowszechnienie częstotliwości 98,3MHz.

Reklamy RMF Classic pojawiły się już na budynku Galerii Centrum (backlight) oraz w prasie m.in. w Gazecie Wyborczej, Metropolu, Polityce i Wprost. Dodatkowym elementem były bezpłatne kartki z informacją o RMF Classic Warszawa, dostępne w wiodących miejscach kulturalnej mapy Warszawy.

fan fm - kk
Autor artykułu:
fan fm - kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji