Kierunek Kreatywny ma nową art directorkę

Maria Zimnoch zasiliła zespół agencji Kierunek Kreatywny, obejmując rolę art directorki. Zimnoch łączy kompetencje ilustratorki, graficzki użytkowej i architektki.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Kierunek Kreatywny ma nową art directorkę
mat.pras.

W agencji zajmie się projektowaniem graficznym i ilustracją, wspierając zespół kreatywny w tworzeniu identyfikacji wizualnych, key visuali kampanii i materiałów graficznych dla klientów.

Maria Zimnoch jest absolwentką Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej, studiowała także na TU Delft i Politecnico di Torino w ramach programu Erasmus. Brała udział w licznych międzynarodowych warsztatach i inicjatywach projektowych — m.in. ConnectA._COPENHAGEN w Walencji, Summer School of Tropical Architecture na Bali czy Dutch Design Week w Eindhoven.

Ma także doświadczenie w pracy warsztatowej jako tutor oraz komercyjnej — m.in. jako prezenterka produktów podczas targów ICFF Design Fair w Nowym Jorku. Od kilku lat działa jako niezależna projektantka, współpracując, z mniejszymi i większymi klientami przy projektach z zakresu brandingu, projektowania opakowań, editorial designu, web designu i ilustracji.

Wśród klientów agencji Kierunek Kreatywny są m.in. ING Bank Śląski, DKMS, InFakt, PORTA DRZWI, Małachowski czy FemFund. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem