Magazyn dostępny jest w dwóch wersjach: w standardowym formacie (210 mm na 275 mm) w cenie 3,99 zł, a także w mniejszej wersji (166 mm x 216 mm) za 1,99 zł. Oba wydania mają po 146 stron.
Wersja kieszonkowa "Claudii" jest kontynuacją działań relaunchowych magazynu, które rozpoczęto od majowego wydania. Jak podano w komunikacie jego sprzedaż wyniosła 175.188 egzemplarzy.
W związku z okresem wakacyjnym, wydawca rozszerzył zasięg dystrybucji o 6 tys. dodatkowych punktów sprzedaży, które znajdują się na trasach najpopularniejszych kierunków wypoczynkowych.
Miesięcznik w nowej odsłonie: zarówno wizualnej, jak i zawartości ma również nowe hasło przewodnie: „Między nami, kobietami”. Zmiany w magazynie zaplanowano w oparciu o wyniki badań fokusowych zrealizowanych przez Kantar Millward Brown. Wsparto je działaniem Atena Research & Consulting. ##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-miesieczniki-poradnikowe-i-kwartal-2018-cala-ty-claudia,7171440351221889a ##












