Kim jest influencer? Michał Marszał w kampanii Lettly odpowiada na to pytanie

Pod hasłem „Influencer is not an idea” ruszyła kampania świadomościowa Lettly, agencji influencer marketingowej. Bierze w niej udział m.in. twórca profili społecznościowych “Tygodnika Nie” Michał Marszał.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W wideo manifeście, czyli w ramach pierwszego etapu kampanii, wystąpili znani twórcy — Filip Szyc, Aleksandra Hamkało, Piotr Czaykowski, Oliwia Nincevic i Michał Marszał. Narratorem w nagraniu jest Hubert Urbański.

- Naszym głównym celem podczas tworzenia tej kampanii była edukacja na temat współpracy z influencerami i uświadamianie, że nie są oni jedynie banerami reklamowymi czy pustymi pomysłami. Za influencer marketingiem zawsze powinna stać przemyślana strategia. Właśnie dlatego w pierwszym etapie działań stawiamy na edukację o tym, jak naprawdę wygląda praca influencerów i pokazywanie wartości, które są w DNA Lettly od zawsze — zaufanie i współpraca - tłumaczy Zuzanna Śleszyńska, co-founder i creative director Lettly.

Kolejne etapy kampanii mają ruszyć wkrótce.   

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Enterie i United Partners tworzą koalicję agencji PR

Enterie i United Partners tworzą koalicję agencji PR

Sales Intelligence z nowym zarządem i planem rozwoju

Sales Intelligence z nowym zarządem i planem rozwoju

Web Summit po raz pierwszy w Polsce? Trwają rozmowy

Web Summit po raz pierwszy w Polsce? Trwają rozmowy

Polskie dzieci marzą o karierach w social mediach. Autorytetem Lewandowski

Polskie dzieci marzą o karierach w social mediach. Autorytetem Lewandowski

Filmweb stawia na social media – nowa struktura, nowi liderzy, nowa oferta
Materiał reklamowy

Filmweb stawia na social media – nowa struktura, nowi liderzy, nowa oferta

"Polsat Box prezentuje się pod choinkę".  Dorota Kolak i Jacek Braciak w świątecznej kampanii

"Polsat Box prezentuje się pod choinkę". Dorota Kolak i Jacek Braciak w świątecznej kampanii