Zespół public relations marki Škoda Polska ma nowego kierownika. Obowiązki Michała Cabaja, który do tej pory piastował to stanowisko, przejęła Klaudyna Gorzan, która związana jest z marką Škoda od kilkunastu lat. Przez pięć ostatnich pełniła funkcję koordynatora ds. PR.
Michał Cabaj objął nowo utworzone stanowisko kierownika zespołu ds. komunikacji i CRM. Do jego obowiązków będzie należała głównie koordynacja prac połączonych zespołów komunikacji oraz CRM. Będzie odpowiedzialny za zagwarantowanie wykorzystania wszystkich kanałów w komunikacji (ATL / BTL / internet/ social media / CRM / sponsoring), stymulowanie rozwoju i planowanie kolejnych kroków w obszarach planowania mediów oraz poszukiwanie innowacji, mających na celu zwiększanie skuteczności działań komunikacyjnych marki Škoda.

Dodatkowo w ramach struktury organizacyjnej działu marketingu wyodrębnione zostało nowe stanowisko kierownika ds. digitalizacji, które objął Piotr Maj, pełniący dotychczas funkcję głównego specjalisty ds. komunikacji.
- Piotr Maj od kilku miesięcy pracuje w ramach struktur w Škoda Innovation Lab w Berlinie, by po powrocie wykorzystać zdobyte tam doświadczenie do budowy jednolitego, cyfrowego ekosystemu marki Škody oraz budowy cyfrowego doświadczenia klienta - podano w komunikacie prasowym.











