Klienci Providenta czują się dobrze poinformowani

Zdaniem 95% klientów, Provident przedstawia swoją ofertę w taki sposób, by wszystkie koszty pożyczki były czytelne, a klient dokładnie wiedział, ile musi ostatecznie zapłacić. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Millward Brown[1] na zlecenie firmy przeprowadzone na reprezentatywnej grupie klientów, którzy podpisali umowy pomiędzy 24.12.2013 a 15.01.2014.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

 Klienci przygotowują się do spotkania z doradcą jeszcze przed podpisaniem umowy. 62% badanych sprawdza koszty pożyczki, najczęściej dzwoniąc na infolinię czy kontaktując się z pośrednikiem. W dalszej kolejności zasięgają informacji u doradcy, z którym już wcześniej mieli kontakt, korzystają z informacji dostępnych na stronie internetowej, bądź pytają o opinię osobę, która już korzystała z usługi firmy. W efekcie 87% badanych klientów potwierdza zgodność łącznych kosztów pożyczki, jakie ostatecznie zaproponowano im w umowie, z tym, co wcześniej sprawdzili we wspomnianych źródłach.

 Przeprowadzone badania pokazują, że pożyczkobiorcy korzystający z oferty Providenta, to ludzie świadomi wszystkich kosztów, jakie muszą ponieść w związku z zaciągnięciem pożyczki. Badanie potwierdza również, że klienci dobrze przygotowują się do wizyty doradcy i nie jest to ich pierwszy kontakt z firmą. Ankietowani weryfikują wiedzą zastaną, korzystając z różnych źródeł informacji. - podsumowuje Michał Beszczyński, manager z Millward Brown.

 Kluczową rolę w procesie przekazywania wiedzy na temat oferty odgrywają doradcy, których przygotowanie, rzetelność i profesjonalizm klienci oceniają bardzo wysoko. 95% ankietowanych twierdzi, że doradca dołożył wszelkich starań, by klarownie przedstawić wszystkie koszty pożyczki. Co ciekawe, również świadomość poszczególnych składowych pożyczki jest bardzo wysoka: 90% badanych wiedziało o koszcie ubezpieczenia a 92% o koszcie odsetek, 86% ankietowanych nie było zaskoczonych kosztem obsługi domowej i opłaty przygotowawczej.

To dla nas ważny sygnał i potwierdzenie, że przyjęta przez nas strategia przejrzystości i jawności jest dokładnie tym, czego klient oczekuje i za co nas ceni. - mówi Roman Jamiołkowski, rzecznik prasowy firmy.

Dom badawczy Millward Brown

Millward Brown to jedna z wiodących na świecie firm badawczych. Jest uznanym ekspertem w badaniach nad skutecznością reklam, komunikacją marketingową, mediami i wartością marek. Dzięki zastosowaniu zintegrowanego pakietu sprawdzonych technik badawczych, zarówno jakościowych, jak i ilościowych, Millward Brown pomaga swoim klientom budować silne marki oraz oferować coraz lepsze usługi. Millward Brown posiada ponad 86 biur w 56 krajach, a także kilka wyspecjalizowanych oddziałów globalnych, takich jak Global Media Practice (globalna komórka zajmująca się skutecznością medialną), Millward Brown Neuroscience Practise (dział specjalizujący się w badaniach we wspomaganiu tradycyjnych badań technikami z obszaru neuro), Millward Brown Optimor (komórka wspomagająca wysiłki klientów zmierzające do maksymalizowania zysków z inwestycji w marki i działania marketingowe), oraz Dynamic Logic (lider w badaniach skuteczności marketingu cyfrowego). Millward Brown wchodzi w skład grupy Kantar – odgałęzienia WPP specjalizującego się w konsultingu i dostarczaniu informacji.

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

 Provident Polska S.A jest częścią grupy finansowej International Personal Finance. Firma jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie obsługuje klientów w 8 krajach: Polsce, w Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Meksyku, Rumunii, na Litwie i w Bułgarii. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą wchodzącą w skład International Personal Finance. Firma specjalizuje się w udzielaniu szybkich pożyczek z opcją obsługi w domu. Provident udziela również finansowania mikroprzedsiębiorcom. Provident jest, członkiem Pracodawców RP i Polskiej Konferencji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”, członkiem Brytyjsko- Polskiej Izby Handlowej, partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz członkiem Centrum Wolontariatu. Firma angażuje się w szereg inicjatyw społecznych, m.in. prowadzi program wolontariatu pracowniczego „Tak! Pomagam” .Provident zdobył wiele prestiżowych nagród i wyróżnień: II miejsce w konkursie Perły Polskiej Gospodarki w sektorze finansowym, jest również laureatem konkursu FlexiLider 2011 (PKPP „Lewiatan”). Dołączył także do grona 25 polskich firm wyróżnionych w konkursie European Business Awards 2011. Firma jest notowana w prestiżowych w kraju rankingach firm, w tym na liście 500 największych firm „Rzeczpospolitej”, na której Provident zajął 239. miejsce pod względem przychodów. W 2011 roku firma zajęła również 6. miejsce wśród najbardziej odpowiedzialnych firm społecznie wśród firm finansowych w rankingu Gazety Prawnej.

[1] Badanie zostało zrealizowane na 500 klientach firmy, którzy zawarli umowę miedzy 24 grudnia

a 15 stycznia. Wywiad telefoniczny (CATI) został przeprowadzony w dniach 20-22 stycznia 2014 roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"