Koalicja korzyści z Hondą

Rozpoczęła się kolejna odsłona jesiennej kampanii promocyjnej, zrealizowanej przez Agencję Reklamową S4 dla Hondy. Tym razem przebiega ona pod hasłem „Koalicja korzyści”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Koalicja korzyści” promuje jesienną akcję rabatową Hondy, która objęła modele Hondy Civic, CR-V i Accord z silnikiem benzynowym. Oferowane klientom korzyści to nie tylko obniżki cen sięgające nawet 9000 PLN, ale też w zależności od modelu, dodatkowe benefity - opony zimowe gratis oraz zniżki na pakiet akcesoriów i ubezpieczenie.

Kampania została przygotowana przez agencję S4, która z Honda Polska współpracuje kompleksowo od 2010 roku. W jej ramach powstał projekt ogłoszenia prasowego oraz spot radiowy.

„Koalicja korzyści” rozpoczęła się w połowie października, obejmując ogólnopolskie i regionalne stacje radiowe, prasę regionalną oraz Internet (za promocje w Internecie odpowiada agencja Next). Za działania dla klienta odpowiadają po stronie S4: Joanna Biegacz – senior account executive, Piotr Żarczyński – copywriter oraz Peter Olszewski – senior art. director.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP