„Kochasz swoje auto? My również” w zimowej kampanii Premio

W radiu, prasie i na outdoorze rusza zimowa kampania reklamowa sieci Premio. Akcję pod hasłem „Kochasz swoje auto? My również” przygotowały firmy Goodyear Dunlop Tires, Polymus i Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa sieci serwisów samochodowych Premio podkreśla, że można w nich szybko i niedrogo dokonać przeglądu i podstawowych napraw auta oraz kupić najlepsze opony. Przekaz pod hasłem „Kochasz swoje auto? My również” jest oparty na wizerunku kobiety, która rysuje serce na tylnej szybie swojego samochodu. Taki sam slogan był już wykorzystywany w wiosennej kampanii Premio (więcej na ten temat), a także w analogicznej akcji prowadzonej rok temu (więcej).  

grafika

Obecne działania reklamowe obejmują radio (RMF FM, Radio ZET, TOK FM, regionalne rozgłośnie Polskiego Radia), internet (najpopularniejsze portale motoryzacyjne) oraz nośniki out-of-home (billboardy przy serwisach Premio, materiały promocyjne w punktach obsługi klienta). Adaptację kreacji – na podstawie materiałów firmy Goodyear Dunlop Tires, do której należy sieć Premio – przygotowała agencja reklamowa Polymus, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"