Škoda z kampanią na 125. urodziny marki

„Škoda. Wszystko, co ważne. Od 125 lat” to nowa kampania marki, realizowana w ramach świętowania jubileuszu firmy na rynku. Przygotowały ją Isobar Polska i PHD Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Najnowsza kampania Škody jest wyrazem świętowania wyjątkowego jubileuszu i obejmuje m.in. specjalnie przygotowaną ofertę skierowaną do szerokiego grona klientów marki. W ramach oferty producent proponuje atrakcyjne ceny i formy finansowania, w tym nowość na polskim rynku - leasing konsumencki, a także gwarantuje dostępność od ręki szerokiej gamy modeli.

Kampania trwa od 18 maja w telewizji, radiu oraz w digitalu.

- Škoda już od 125 lat oferuje wszystko, co ważne. Nieprzerwanie utrzymujemy dynamiczne tempo rozwoju i powołujemy do życia innowacyjne projekty, dzięki którym zawsze jesteśmy blisko naszych klientów. Z okazji wyjątkowego jubileuszu 125-lecia marki Škoda chcemy podziękować klientom za wieloletnie zaufanie, dlatego przygotowaliśmy dla nich prezent w postaci specjalnej oferty na nasze samochody - komentuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Škoda Polska.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Isobar Polska, za zakup mediów PHD Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska