Bilety do zimowego pociągu Tyskiego można wygrać w konkursie marki. Wystarczy kupić Tyskie Gronie lub Zero, zarejestrować paragon na kolejprzejscnaty.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Konkurs trwa od 3 listopada do 8 grudnia. Do sklepów trafiły już także przypominające o akcji limitowane zimowe opakowania.
Do udziału w konkursie zapraszają ambasadorzy marki Tyskie — Bogusław Linda i Jakub Gierszał.
– Każda podróż pociągiem Tyskiego to szansa, by przekonać się, że różnice między nami potrafią ustąpić miejsca temu, co wspólne. Chcemy inspirować do prostych gestów bliskości i otwartości — szczególnie w tym okresie, który sprzyja spotkaniom ponad podziałami. Cieszymy się, że także w tym roku możemy powiedzieć: "Kolej przejść na TY" – mówi Ewa Rychlik, brand manager Tyskie.
Zimowy Pociąg Tyskiego jako format reklamowy funkcjonuje od 2020 roku. Kompania Piwowarska pokazuje w nim, jak wspólna podróż łączy ludzi, a w pociągu można się spotkać i "przejść na ty".











