Kolejne rozstanie z "Wprost"

Z redakcją portalu internetowego "Wprost" (PMPG Polskie Media) po półtora roku pracy żegna się redaktor zarządzający Bartosz Michalski – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej Michalski był związany z grupą Infor.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Kolejne rozstanie z "Wprost"
Bartosz Michalski, fot. screen z linkedin

Według naszych ustaleń Bartosz Michalski w PMPG Polskie Media będzie zatrudniony do grudnia br. W poniedziałek o swoim odejściu poinformował współpracowników, zaznaczając, że sam podjął tę decyzję.

Michalski funkcję redaktora zarządzającego Wprost.pl objął w maju 2024 roku. Zapowiedziano wówczas, że będzie odpowiadał za bieżącą pracę oraz rozwój portalu – zarówno w obszarze samego newsroomu, jak i serwisów tematycznych.

Wcześniej przez ponad pięć lat był związany z grupą Infor PL. Początkowo był kierownikiem witryny Gazetaprawna.pl, od ub.r. zarządzał największym z portali w grupie internetowej DGP Infor – serwisem Dziennik.pl.

Bartosz Michalski to kolejna osoba rozstająca się w "Wprost". Jak już informowaliśmy, pod koniec lipca wydawca tygodnika pożegnał się z dziennikarzami Joanną Miziołek, Pauliną Sochą-Jakubowską, Jakubem Mielnikiem oraz wydawcą Konradem Żelazowskim. – Zredukowaliśmy dział premium. Będziemy rozwijać działy, które mają większy potencjał. Mowa tutaj o sporcie, zdrowiu czy podróżach, które mocno rosną – wyjaśniła nam Katarzyna Gintrowska, prezeska PMPG Polskie Media.

Według badania Mediapanel w sierpniu 2025 roku portal "Wprost" odwiedziło 5,64 mln internautów, z których każdy spędził tam średnio 5 minut 30 sekund.

W drugim kwartale br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, do której należy też spółka wydająca tygodnik "Do Rzeczy", zanotowała spadek przychodów o 5,6 proc. do 7,59 mln zł i 1,6 mln zł straty netto. Rentowność firmy pozostaje ujemna od końcówki 2023 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów