Kolejne zmiany w „Pulsie Biznesu”. Podcasty, nowi dziennikarze i zmiany w dziale marketingu

Gabriel Chrostowski i Jacek Perzyński to kolejni dziennikarze, którzy dołączyli ostatnio do redakcji „Pulsu Biznesu”. Zmiany personalne zaszły także w dziale marketingu wydawcy dziennika, któremu szefuje teraz Anna Więckowska.

KML
KML
Udostępnij artykuł:
Kolejne zmiany w „Pulsie Biznesu”. Podcasty, nowi dziennikarze i zmiany w dziale marketingu
Gabriel Chrostowski

„Puls Biznesu” poinformował o kolejnych zmianach w zespole redakcyjnym, z którego w ostatnich tygodniach odeszło kilkoro dziennikarzy (przeszli do serwisu XYZ  założonego przez byłego naczelnego gazety Grzegorza Nawackiego). Poza Łukaszem Rawą i Marcinem Dobrowolskim, którzy dołączyli do „Pulsu Biznesu” we wrześniu, redakcję wzmocnią Jacek Perzyński, Gabriel Chrostowski i Magdalena Głowacka (ostatnio pracowała w “Wiadomościach Handlowych”). 

Jacek Perzyński i Gabriel Chrostowski w "Pulsie Biznesu"

Perzyński, sinolog z wykształcenia wcześniej związany z Oko.press, przybliży czytelnikom „Pulsu Biznesu” tematykę związaną z m.in. z polityką gospodarczą Chin. Chrostowski, publikujący wcześniej m.in. na łamach “Obserwatora gospodarczego”, dołączy zaś do działu analitycznego.

Jak czytamy w oficjalnym komunikacie prasowym, redakcja „Pulsu Biznesu” postawiła sobie za cel dalszy rozwój analiz poszczególnych branż, które uważa za istotny element swojego tytułu. W planach jest także wypracowanie nowych narzędzi analitycznych, które pomogą w opisywaniu nieoczywistych trendów, zagrożeń i szans stojących przed  konkretnymi sektorami gospodarki w Polsce i na świecie.

“Puls Biznesu” z nowymi podcastami 

Poza rozwojem analiz “Puls Biznesu” stawia także na rozwój podcastów. Nowa oferta podcastów, za której przygotowanie odpowiada Marcin Dobrowolski, trafi do czytelników w październiku - Będzie to atrakcyjna forma dostępu do naszych treści, wzbogacona o bieżące informacje wykraczające poza kwestie czysto gospodarcze - mówi Marcin Goralewski, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.

Anna Więckowska nową szefową marketingu Bonnier Business Polska

Zmiany personalne zaszły także w dziale marketingu Bonnier Business Polska, wydawcy dziennika “Pulsu Biznesu”. Od października pracami departamentu marketingu pokieruje Anna Więckowska. Nowa Chief Marketing Officer wcześniej przez 9 lat pracowała w Ringier Axel Springer Polska. Więckowska ma ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie marketingu, brandingu i komunikacji, które zdobywała także w agencjach reklamowych. W Bonnier Business Polska zajmie się przede wszystkim budową i realizacją strategii marketingowej „Pulsu Biznesu” i serwisu Bankier.pl.

grafika

 

Poza Anną Więckowską do działu marketingu Bonnier Business Polska przeszła także Adrianna Szwangruber, która obejmie stanowisko digital growth marketing managera, i która także przechodzi z Ringier Axel Springer Polska.

Rosną przychody wydawcy "Pulsu Biznesu". Co z nakładem?

W 2023 roku Bonnier Business Polska zanotował 85,61 mln zł przychodów, co wobec 72,51 mln zł rok wcześniej oznacza wzrost o 18 proc. Przychody ze sprzedaży subskrypcji wzrosły z 13,06 do 15,12 mln zł, a z e-commerce - z 28,17 do 37,7 mln zł. Przy wyższej dynamice kosztów zysk spółki zmalał z 6,4 do 6,1 mln zł.

W drugim kwartale br. sprzedaż ogółem “Pulsu Biznesu” wynosiła 13 028 egz. (dane PBC).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu